31. jan. 2010

Tab 10 kilo på 4 uger

Jeg har tabt mig 10 kilo på 1 måned. Der er nok også en smule væske inkluderet, men jeg er stadig ganske tilfreds med mit vægttab. Det skyldes uden tvivl at jeg efter et års trænings pause er begyndt at træne igen. Jeg træner i Fitness DK hvor jeg både styrketræner og dyrker motion på motionscykler - typisk efter træning.

Min kost har jeg omlagt fuldstændigt. Jeg har sagt farvel til hurtige kulhydrater; lyst brød, kartofler, pasta, ris, osv. Dog kan brune ris gå an. Jeg spiser stort set kylling hver dag med tilhørende stegte grøntsager og protein pulver.

Når jeg ikke spiser varm mad, står den på rugbrød hvor jeg sørger for at få en masse tun indenbords også. Jeg har et trick med at købe en let tunsalat og blande den sammen med en dåse tun i vand - dette giver flere proteiner og færre fedt. Proteiner og fuldkorns produkter kræver flere kalorier at forbrænde for kroppen, så dette er klart at foretrække.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar